Wednesday, March 2

1 Mac 2011

at 1:11 AM
ada apa dengan tarikh ni?? actually, tarikh ni merupakan tarikh KERAMAT ak yang pertama sebab dengan secara RASMI nya ak telah MENUTUP akaun FACEBOOK aku. yehuuuu!! :p


aku telah berazam untuk menutup Fb aku selama sebulan. aku nak cabar diri aku sendiri. boleh ke aku hidup tanpa Fb. haaaa...tu yang kita x taw tuh. :)


aku menutup Fb pon diatas sebab yang lain dan salah satu antaranya adalah sebab aku dah malas nak tengok DRAMA yang berlaku dalam Fb uh. dan juga aku ingin mencabar diri aku untuk tidak berFacebooking selama sebulan. so, lepas ni TAK perlu cari aku di Fb lagi, sbb aku dah tak WUJUD..keh keh keh.


anything just get me through other social network; BLOG, TWITTER, YM, SKYPE, EMAIL. all these still available for me to connect with others. adios amigosshh peeps! ;)

0 comments:

Post a Comment

 

AkuDanPapanKekunci Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare