Monday, July 9

Rindu seorang sahabat

at 9:24 PM
Assalamualaikum...


Malam tadi merupakan malam yang paling sunyi pernah saya rasa. Tiba-tiba otak saya terbayangkan sahabat lama saya yang agak lama tak berjumpa. Rindu terhadap sahabat tersebut amat dirasai malam tadi. Mujur ada seorang hamba Allah yang sedia membantu saya melalui saat-saat sukar saya. Terima kasih babe. :)


Entah mengapa semalam satu perasaan bercampur baur muncul bila teringatkan sahabat tersebut. Perasaan gelisah, perasaaan rindu, perasaan ingin berjumpa dengan beliau membuak-buak. Mungkin ada sesuatu yang akan terjadi kita sendiri tidak pasti tetapi saya pasti perasaan saya semalam amatlah berlainan. Bila terbayangkan beliau, secara automatiknya saya mula menitiskan air mata. Entah mengapa...saya rasa sangat sunyi semalam. Nasihat yang saya terima adalah supaya mendoakan yang terbaik untuk beliau. Itu sentiasa saya lakukan pada sahabat-sahabat saya. Saya akan doakan  untuk awak agar awak sentiasa sihat, bahagia dan dipanjangkan umur selamanya. Itu janji saya pada sahabat-sahabat saya. Doa yang tak pernah putus untuk mereka yang saya sayang. :D


Rindu seorang sahabat kepada masa-masa yang pernah dilalui bersama suatu ketika dahulu. 


*saya rindukan awak (z)*

0 comments:

Post a Comment

 

AkuDanPapanKekunci Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare