Friday, April 8

Belajar?Gitar?

at 3:43 AM
tekan papankekunci saket saket sebab jari tengah kesaketan. punca: main gitar.budak comot baru belajar main gitar.hahaha.. sebenarnya, dah lame teringin nk main gitar. dulu ade Haikal ajar basic chord. tp dia ajar major chords je. tadi dengan membuang masanya,aku belajar main gitar dengan sendiri. apalagi,YouTube macam2 ada.(macam dah takde keje kan?) walaupun lambat dan sumbang, ak berjaya petik basic chord hari ni. 

hakikat dan sebenarnya aku sedang diburu masa. masa untuk STUDY. tapi aku macam sia-siakan masa tu. hurmm.. bukannya aku tak belajar,AKU STUDY ok!cumanya masa untuk study sikit berbanding aku membuang masa.-__-''. bilalah aku nak sedar yang FINAL cuma tggl seminggu lebih je lagi.?!bila aku nak serius dalam pelajaran? dah la ni smester terakhir aku, tapi aku macam buat2 xde pape lak kan. tak takot ke ha REZWANIE....esh2..bawak2 g blaja la.

ni la azab yang menunggu aku masa final2..

Engineering Mathematics 5 
IC Design 
System Computer Diagnosis 
Data Communication

tgk macam sikit kan? tapi masing2 subjek uh heavy. bukan heavy biasa. ni heavy metal. @.@ n FYI, soalan2 adalah SEKATA @ Centralized seluruh Politeknik Malaysia. dam macam SPM dah ak nengok. so, kemungkinan KESUKARANnya adalah tinggi peratusannya. (mcm nk nangis dengar)..T.T 
dah la,kang tulis banyak2 kang lagi banyak masa aku terbuang.heeee...nanti2 ak update lagi.








entry macam poyo kan? Belajar?Gitar? ataupun Belajar Gitar? mane satu aku pon dah pening. maybe BOTH. :D

0 comments:

Post a Comment

 

AkuDanPapanKekunci Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare