Sunday, April 10

jom STUDY.

at 2:23 AM
at last! mood study aku kembali setelah lame mencari mood tu. hahaha. cuma mood study aku suka datang malam2. siang? harappaann..mmg menonton je r. but now, memandangkan masa makin suntuk, so aku kene PAKSA diri aku untuk consistent kan mood tu supaya dtg setiap masa aku nak. im just worried if i cant do well for my exam.(hope not) ape yg penting skarang, aku kene study betol2 n pastikan aku boleh buat final exam untuk final year ni.INSYALLAH. usaha usah usaha usaha tanpa henti n diteruskan dengan doa dan tawakal kpd Allah itulah rahsia kejayaan seseorang tak kira apa pun yang dia buat.betul x? :D


act, tu je nk tulis. papankekunci cakap x ley lame2, nanti pen marah.sbb pen soh g sambung study. (^_^)

0 comments:

Post a Comment

 

AkuDanPapanKekunci Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare