Friday, April 29

FREEDOM IS MINE!

at 9:59 AM
hye guys!semekom..:)
looks very happy kan?.haa,ade makne disebalik keHappyan ak tu.. title entry macam cannot go je kan.. FREEDOM!!!ataupun dalam bahasa kachaknye MERDEKA!!@BEBAS!!
tak faham lagi ke kenapa aku keep yelling kat korang "FREEDOM!!MERDEKA!!" sume tu?haish..lambat r korang ni. of course la sbb aku da BEBAS. BEBAS dari ape??haaa...tu yang kite tak taw tu..:P


actually,ak baru je menamatkan FINAL EXAM ak 2 hari yang lepas. dan juga semalam merupakan hari terakhir aku kat PSIS tu.then,itu bermakna aku n kengkawan aku telah menamatkan @ mengakhirkan pengajian aku kat sane. secara tak langsung la,eventhough belom grad lagi.tapi, Ade Aku Kesah? asal aku dah terlepas sudah. janji result baik,insyallah lepas.:)


and secara tak langsung gak, aku HARUS mencari kerja sementara tu. HARUS x beerti WAJIB.and for that, x semestinya aku kene kerja buat masa terdekat ni.but memandangkan kau semakin sengkek tahap cipan tepi jalan..HARUS tu dah bertukar jadi WAJIB mencari kerja.haa...nampak cara permainannya??heee..so, aku nak g carik kerja jap.nanti2 aku update lagi.:DD

0 comments:

Post a Comment

 

AkuDanPapanKekunci Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare