Sunday, April 3

MENYIRAP tahap SIRAP

at 12:37 AM
menyirap! menyirap! menyirap!
haa..kan aku da ngamuk. ni nk citer pasal menyirap.
aku menyirap tol malam ni tgk AF9.
bukan menyirap ngan AF, tapi ngan student2 mereka.
x banyak yg best.
aku tgk AF sebab PAKNIL ngan AMY je pon.huhu..

yang menyirapkan aku tersangat2 ni sebab ade sorang student AF yang TERSANGAT POYO tahap cipan..
perghh..'hannyasayo'~~ konon.
minat korea konon.
nyanyi lagu 2PM lak uh.
padahal dye bukan minat korea sgt pon.ntah dye kenal x kenal KOREAN figure ke x.stakat cakap 'hannyasayo', 'kamsahamida'..ak pon bole.
nyanyi lagu korea men tibai,sebot salah,ntah tau meaning ke x.haish!
mmg aku ngamuk sbb ak ni salah seorang peminat korea OK!

lagi satu aku ngamuk kat dye sbb aku kenal dye ni.
dulu masok MENTOR punye burok prangai dye.
esh2...ngan Jac pon x respect, ni macamne dye nk survive hidop ngan student2 tenaga pengajar yg lain.(-__-)''
pastu pk dye sorang je bagos.get a life larh weyh.
kalau betul dye minat korea,kenapa dari MENTOR dulu dye x mention pon??haa..nmpk sgt..

x salah dye minat korea,japan.nyanyi kpop.style korea la ape la.
tapi kalau stakat nk gunakan KPOP untuk raih undi bek TAKYAH la weyh.
sore pon bese2 je.da bese dgr.tp guna KPOP nk naek.nak kumpul fans.hish,menyirap tol ak.

"NAN NI GA SILL EU!!!" 

(means;i hate u!) :P


cukup pantang kalau orang len mempermain2kan KPOP n JPOP ni.
hope ko tak dudok lame dlam AF.hahaha..(gelak jahat)

for sure my top 3 stdnts;
1.azri
2.afif
3.miza

n there we goes,my great2 idols.
:
:
:
:
amy search_pengetuaAF9

paknil_pengacaraAF9



0 comments:

Post a Comment

 

AkuDanPapanKekunci Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare